معمولا اصلی ترین مرحله در انجام کاری بستن یک قرارداد خوب است که تمام منافع کارفرما و مشتری را در بر بگیرد. در ساخت پله گرد و پله پیچ بستن قرارداد چندین مرحله دارد ولی موضوع اصلی این است که شما کل قرارداد شاسی فلزی پله گرد و دکوراسیون نرده پله گرد و یا نرده شیشه و یا نرده فرفورژه و هر دکوراسیون که مد نظر مشتری است را با کارفرما منعقد کنید چون اگر شما یک قرارداد نصفه نیمه ببندید برای دکوراسیون نهایی ممکن است به مشکل برخورد کنید. 

به طور مثال شما شاسی فلزی را نصب می کنید و در انتهای کار تصمیم میگیرید نرده سیم بکسل و یا نرده شیشه نصب کنید ولی چون پیش نیازهای لازم برای نصب نرده شیشه و سیم بکسل زیاد است به مشکل برخورد می کنید لذا لازم است کل قرارداد با کارفرما منعقد گردد.
در نرده شیشه ای لازم است شیار در شاسی پله های دو محور ساخته شود و در نرده سیم بکسل لازم است بست های فلزی به کف پله جوش شود و اینها همه در کارگاه و در مرحله ساختن شاسی فلزی بسیار راحت تر از محل پروژه است. 
حتما قرارداد نصب سازه فلزی پله گرد  را با سازنده منعقد کنید.
در بحث کف پله چوبی حتما ضخامت کف پله و موضوع نوع رنگ چوب را بدانید و درباره آن به نتیجه برسید. رنگ پلی اورتان بهترین نوع رنگ در صنعت چوب و پله گرد می باشد چون مقاومت بیشتری در مقابل سایش و ضربه دارد.
اگر نرده چوبی انتخاب می کنید، نوع پایه های خراطی نرده گرد را مشخص کنید و تعداد پایه ها در هر متر طول باید در قرارداد ذکر شود. ضخامت هندریل روی نرده در نرده های چوبی و نرده فرفورژه باید ذکر شود. معمولا شاسی فلزی و نرده فرفورژه بدون رنگ به مشتری تحویل می گرددو رنگ آن بر عهده مشتری می باشد ولی کارهای چوبی که حساسیت زیادی دارد باید با رنگ و نصب باشد. 
در نرده شیشه ای پله گرد حتما نوع شیشه مشخص شود و از سازنده بخواهید شیشه لمینیت و سکوریت شده نصب نماید چون در صورت شکستن شیشه ساده، خطرات زیادی در کمین افرادی است که در زیر پله مستقر هستند. 

برای دیدن نمونه کارهای مجموعه بارمان از سایت ما بازدید کنید:

www.barmanstep.com